Середа, 22.01.2020, 01:30 | Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | Мій профіль | ВихідВітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід















Життєдіяльність громади

Головна » Статті » Регуляторна діяльність » Регуляторна діяльність

Про затвердження мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб
Проект

УКРАЇНА
КРИСКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Коропського району Чернігівської області
(__________ сесія шостого скликання)

Р І Ш Е Н Н Я
__________________ 2012 року

С.Криски

Про затвердження мінімальної
місячної ставки оренди 1 кв.м
нерухомості для фізичних осіб

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 “ Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб ”, Податкового кодексу України,

с і л ь с ь к а р а д а в и р і ш и л а:

1. Затвердити вартість мінімальної місячної оренди 1 кв.м загальної площі нерухомого майна з фізичних осіб у розмірі 5 грн.

2. Оприлюднити дане рішення на інформаційному стенді в приміщенні сільської ради та офіційному сайті Крисківської сільської ради в мережі Інтернет.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку та врегулювання земельних відносин.

Сільський голова В.С.Осовик

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення сільської ради „Про затвердження мінімальної
місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб ”.

1. Визначення проблеми:
Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Податковим кодексом України від 02.12.2010 р №2756-VІ повноваження щодо встановлення ставок мінімальної вартості оренди нерухомого майна фізичних осіб , визначення порядку їх сплати в межах визначених законом надано органам місцевого самоврядування.

Проблема полягає в необхідності встановлення ставки мінімальної
вартості оренди нерухомого майна фізичних осіб.
На підставі всебічного аналізу місцевих податків і зборів проблему передбачається вирішити шляхом державного регулювання – прийняття рішення ради „Про затвердження мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб ”.
Вказану проблему не можливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів, тому що відповідно до діючого законодавства, місцеві податки і збори, їх ставки та порядок сплати затверджуються сільською радою.

2. Очікувані результати.
Очікуваним результатом прийняття запропонованого регуляторного акту є встановлення мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб.
3. Цілі державного регулювання.
Впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету.

4. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей.
Перша альтернатива – За умови збереження існуючого механізму встановлення мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб порушує чинне законодавство України.
Друга альтернатива – Впорядкування виду та механізмів встановлення мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб сприятиме наповненню місцевого бюджету та ефективній роботі суб’єктів господарювання.

5. Механізм розв’язання проблеми
Відповідно до Податкового кодексу України органам місцевого самоврядування надано право самостійно встановлювати та визначати мінімальну місячну ставку оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб відповідно до переліку і в межах встановлених граничних розмірів ставок.
Вирішення проблеми, зазначеної у п.1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення сільської ради «Про затвердження мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб» з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Розробка проекту рішення сільської ради здійснювалася за принципами:
- доцільності;
- адекватності;
- прозорості;
- ефективності;
- передбачуваності;
- збалансованості.
Механізми і заходи, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми:
- отримання пропозицій від юридичних та фізичних осіб щодо ставки оподаткування;
- підготовка відповідного проекту рішення та розгляд його на сесії сільської ради;
- інформування суб’єктів підприємницької діяльності про вимоги прийнятого регуляторного акту.
Даний регуляторний акт мотивує суб’єктів господарювання, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування виконувати встановлені вимоги тому, що:
- положення даного акту прості;
- чітко врегульовані права та обов’язки суб’єктів, на яких поширюється вказаний акт;
- вартість виконання вимог, встановлених актом нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.

6. Обґрунтувати можливість досягнення встановлених цілей.
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 3 цього аналізу.
Впровадження рішення сільської ради «Про затвердження мінімальної
місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб» після його прийняття має здійснюватися:
1) сільською радою у частині прийняття рішення та його оприлюднення;
2) Державною податковою інспекцією в Коропському районі, на яку покладено контроль за справлянням місцевих податків і зборів до місцевого бюджету.
Дія акту поширюватиметься на широке коло фізичних осіб. Запропоновані механізми справляння місцевих податків і зборів відповідають вимогам діючих нормативно-правових актів. Практичне запровадження даного рішення покладається на суб’єктів господарювання (фізичних осіб), а також ДПІ в Коропському районі.
У органів влади та суб’єктів господарювання є всі можливості та ресурси впровадження та виконання даного регуляторного акта, а саме:
- діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування приймати зазначене рішення;
- суб’єкти господарювання мають право у встановленому законом порядку платити податки, які передбачені даним рішенням;
- представники податкових органів мають право контролювати сплату податків.
На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:
- неналежне справляння та сплата ставки суб’єктами господарювання;
- зміна діючого законодавства.
Позитивним фактором є збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету, які можуть використовуватися на задоволення суспільних благ.

7. Визначення очікуваних результатів.
Застосування вказаного проекту регуляторного акту надасть можливість:

Аналіз вигод та витрат

Вигоди Витрати
Сфера інтересів держави
1. Збільшення обсягу надходжень до місцевого бюджету Додаткові витрати сільського бюджету відсутні.

2. Зменшення бюджетних видатків на соціальні потреби
3. Розвиток інфраструктури села
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
1. Розвиток інфраструктури села
Обов’язкові платежі податкового характеру
Сфера інтересів громадян
Вирішення частини соціальних проблем за рахунок зростання дохідної частини сільського бюджету

8. Строк дії регуляторного акту.
Рішення сільської ради «Про затвердження мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб» є регуляторним актом, який поширюється на широке коло осіб – суб’єктів господарювання-платників місцевих податків і зборів, є загальнообов’язковим до застосування на території села. Строк дії його не обмежено конкретним періодом (до внесення змін в законодавчі, нормативні акти та рішення сільської ради).

9. Показники результативності регуляторного акту.
Прогнозними показниками результативності дії цього регуляторного акту:
1) збільшення надходжень до бюджету;
2) підвищення податкової культури, збільшення суспільних благ.

10. Заходи з відстеження результативності регуляторного акту.
Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється через рік з дня набрання чинності акту.
Періодичне відстеження результативності проводиться раз на кожні три роки з дня закінчення заходів з повторного відстеження.
Відстеження надходжень місцевих зборів та податків до місцевого бюджету буде здійснюватися шляхом аналізу інформації ДПІ в Коропському районі.

Голова постійної комісії з
питань бюджету, комунальної
власності, соціально –
економічного розвитку та
врегулювання земельних відносин Н.Т.Безкровна


[c]
Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: admin (26.10.2012)
Переглядів: 550 | Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
Нажаль, схожого нічого не знайшлось!
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]