Вівторок, 21.01.2020, 23:29 | Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | Мій профіль | ВихідВітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід















Життєдіяльність громади

Головна » Статті » Регуляторна діяльність » Регуляторна діяльність

Про встановлення ставок податку на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки,у селах Крисківської сільської ради
Аналіз
регуляторного впливу до проекту рішення
сільської ради
"Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради"

Аналіз регуляторного впливу підготовлений відповідно до Законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Методики проведення аналізу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

1.Опис проблеми
У зв'язку прийняттям Податкового кодексу України, який набув чинності з 01.01.2011 р., на виконання п.5 розділу XIX. Прикінцеві положення, Крисківській сільській раді необхідно забезпечити прийняття рішень щодо встановлення місцевих податків і зборів, визначених цим Кодексом.

2. Мета та завдання регулювання
Метою прийняття Крисківською сільською радою даного регуляторного акта є:
- забезпечення відповідних надходжень до сільського бюджету;
- забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо місцевих податків і зборів;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов'язаних зі справлянням місцевого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Завданням запропонованого проекту рішення є:
- встановлення розмірів ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у селах Крисківської сільської ради.

3. Альтернативні способи досягнення цілі
Альтернативний спосіб вирішення проблеми відсутній. Правове регулювання ґрунтується на загальнообов'язковості рішення сільської ради для виконання на території сіл Крискіської сільської ради, що передбачено Податковим кодексом України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

4. Опис механізму і заходів, які забезпечать розв'язання визначених проблем шляхом прийняття регуляторного акта
Згідно зі ст.7,10,12,267, п.5 розділу ХІХ Податкового кодексу України, ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцевим радам надано право самостійного встановлення розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Крисківської сільської ради " Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради "
Розробка вищезазначеного проекту рішення здійснювалась за принципами:
- доцільності,
- адекватності,
- прозорості,
- ефективності,
- передбачуваності,
- збалансованості.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Запропонований проект акту розроблено у відповідності до вимог діючого законодавства, що регламентує розмір ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у селах Крисківської сільської ради. Він максимально відповідає вимогами часу, стану та тим умовам, що склалися на території крисківської сільської ради і потребує затвердження Крисківською сільською радою.
В разі необхідності сільська рада матиме змогу вносити зміни та доповнення до даного проекту у відповідності до діючого законодавства та конкретних обставин. Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається.

6. Очікувані результати дії акта
У процесі практичної реалізації зазначеного рішення забезпечується наступне:
Таблиця вигод і витрат

Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Органи місцевого самоврядування: Забезпечення надходжень до сільського бюджету Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов'язані з підготуванням регуляторного акта)
Населення сільської ради: Збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до сільського бюджету Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у селах Крисківської сільської ради

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта не обмежено у часі, оскільки його прийняття є загальнообов'язковим до застосування на території Крисківської сільської ради та діє на широке коло фізичних та юридичних осіб, в тому числі нерезидентів, які є власниками об'єктів житлової нерухомості. Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін в дане рішення.

8. Показники результативності регуляторного акта
Цільова група: фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової нерухомості

Показники результативності:
Кількісні показники результативності акта – розмір надходжень від сплати до сільського бюджету

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до сільського бюджету

9. Заходи з відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється спеціалістами сільської ради у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичних даних податкової інспекції у Коропському районі.

"Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради"

Аналіз регуляторного впливу підготовлений відповідно до Законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Методики проведення аналізу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.

1.Опис проблеми
У зв'язку прийняттям Податкового кодексу України, який набув чинності з 01.01.2011 р., на виконання п.5 розділу XIX. Прикінцеві положення, Крисківській сільській раді необхідно забезпечити прийняття рішень щодо встановлення місцевих податків і зборів, визначених цим Кодексом.

2. Мета та завдання регулювання
Метою прийняття Крисківською сільською радою даного регуляторного акта є:
- забезпечення відповідних надходжень до сільського бюджету;
- забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо місцевих податків і зборів;
- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов'язаних зі справлянням місцевого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Завданням запропонованого проекту рішення є:
- встановлення розмірів ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у селах Крисківської сільської ради.

3. Альтернативні способи досягнення цілі
Альтернативний спосіб вирішення проблеми відсутній. Правове регулювання ґрунтується на загальнообов'язковості рішення сільської ради для виконання на території сіл Крискіської сільської ради, що передбачено Податковим кодексом України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

4. Опис механізму і заходів, які забезпечать розв'язання визначених проблем шляхом прийняття регуляторного акта
Згідно зі ст.7,10,12,267, п.5 розділу ХІХ Податкового кодексу України, ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцевим радам надано право самостійного встановлення розміру ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Крисківської сільської ради " Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради "
Розробка вищезазначеного проекту рішення здійснювалась за принципами:
- доцільності,
- адекватності,
- прозорості,
- ефективності,
- передбачуваності,
- збалансованості.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Запропонований проект акту розроблено у відповідності до вимог діючого законодавства, що регламентує розмір ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у селах Крисківської сільської ради. Він максимально відповідає вимогами часу, стану та тим умовам, що склалися на території крисківської сільської ради і потребує затвердження Крисківською сільською радою.
В разі необхідності сільська рада матиме змогу вносити зміни та доповнення до даного проекту у відповідності до діючого законодавства та конкретних обставин. Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається.

6. Очікувані результати дії акта
У процесі практичної реалізації зазначеного рішення забезпечується наступне:
Таблиця вигод і витрат

Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Органи місцевого самоврядування: Забезпечення надходжень до сільського бюджету Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, пов'язані з підготуванням регуляторного акта)
Населення сільської ради: Збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до сільського бюджету Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у селах Крисківської сільської ради

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта не обмежено у часі, оскільки його прийняття є загальнообов'язковим до застосування на території Крисківської сільської ради та діє на широке коло фізичних та юридичних осіб, в тому числі нерезидентів, які є власниками об'єктів житлової нерухомості. Рішення діятиме до змін в чинному законодавстві, до прийняття нового рішення або внесення змін в дане рішення.

8. Показники результативності регуляторного акта
Цільова група: фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової нерухомості

Показники результативності:
Кількісні показники результативності акта – розмір надходжень від сплати до сільського бюджету

Якісні показники результативності акта – збільшення видатків на соціальну сферу від надходжень до сільського бюджету

9. Заходи з відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється спеціалістами сільської ради у встановленому законодавством порядку за кількісними і якісними показниками з використанням статистичних даних податкової інспекції у Коропському районі.

У К Р А Ї Н А
КРИСКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
КОРОПСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
( сесія шостого скликання)
прект
Р І Ш Е Н Н Я
2012 рік
Про встановлення ставок податку на нерухоме
майно, відмінне від земельної ділянки, у селах
Крисківської сільської ради
Керуючись ст.ст.7,10,12,265, п.5 розділу ХІХ Податкового кодексу України, ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",

с і л ь с ь к а р а д а в и р і ш и л а:

1. Встановити ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради, в таких розмірах за 1 кв. метр житлової площі об’єкта житлової нерухомості:
- для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів, - 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;
- для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів, - 2,7 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.

2. Платники податку
2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.
2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:
а) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;
б) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
в) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

3. Об’єкт оподаткування.
3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової нерухомості.
3.2. Не є об’єктом оподаткування:
а) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності);
б) об’єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом;
в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;
г) садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об’єкта на одного платника податку;
ґ) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним сім’ям та прийомним сім’ям, у яких виховується троє та більше дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю;
д) гуртожитки.

4. База оподаткування.
4.1. Базою оподаткування є житлова площа об’єкта житлової нерухомості.
4.2. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється органом державної податкової служби на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно.
4.3. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з житлової площі об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.
4.4. У разі наявності у платника податку кількох об’єктів оподаткування база оподаткування обчислюється окремо за кожним з таких об’єктів.

5. Пільги із сплати податку.
5.1. База оподаткування об’єкта житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:
а) для квартири - на 120 кв. метрів;
б) для житлового будинку - на 250 кв. метрів. Таке зменшення надається один раз за базовий податковий (звітний) період і застосовується до об’єкта житлової нерухомості, у якій фізична особа - платник податку зареєстрована в установленому законом порядку, або за вибором такого платника до будь-якого іншого об’єкта житлової нерухомості, який перебуває в його власності.

6. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку.
7.1. Обчислення суми податку з об’єктів житлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних осіб, проводиться органом державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості.
7.2. Податкове повідомлення-рішення про суму податку, що підлягає сплаті, та платіжні реквізити надсилаються органами державної податкової служби платникам за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості до 1 липня звітного року за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 Податкового кодексу України.
Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об’єкт.
7.3. Платники податку на підставі документів, що підтверджують їх право власності на об’єкт оподаткування та місце проживання (реєстрації), мають право звернутися до органів державної податкової служби для звірки даних щодо житлової площі житлової нерухомості, пільги зі сплати податку, ставки податку та нарахованої суми податку.
Орган державної податкової служби проводить перерахунок суми податку і надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику відповідно до цього пункту.
7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані до 15 квітня року, в якому набрала чинності ця стаття, а в наступні роки щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати органам державної податкової служби відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 1 лютого цього ж року подають органу державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.
7.6. У разі набуття права власності на об’єкт житлової нерухомості протягом року податок нараховується з дня виникнення права власності на такий об’єкт.

8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком
8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника — починаючи з місяця, в якому виникло право власності.
8.2. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9. Порядок сплати податку
9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку
10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:
а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

11. Дане рішення вступає в дію з 01 січня 2013 року.

12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на податкову інспекцію у Коропському районі та постійну комісію сільської ради з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку та врегулювання земельних відносин.
Сільський голова В.С.Осовик


Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: admin (21.05.2012)
Переглядів: 969 | Теги: ставка податку, село, нерухоме майно, земельна ділянка | Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]