Вівторок, 21.01.2020, 23:41 | Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | Мій профіль | ВихідВітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід















Життєдіяльність громади

Головна » Статті » Регуляторна діяльність » Регуляторна діяльність

«Про перегляд тарифів на водопостачання комунального підприємства при Крисківській сільській раді»

tr

УКРАЇНА

КРИСКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

КОРОПСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

«30» жовтня 2015 року

с. Криски

№ 44 

                                           

Про оприлюднення проекту рішення «Про

перегляд тарифів на водопостачання комунального

підприємства при Крисківській сільській раді»

 

                          Розглянувши розрахункові  матеріали на послуги  водопостачання, представлені комунальним підприємством при Крисківській сільській раді, які розроблені відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України  № 869 від 01.06.2011 року   «Про забезпечення єдиного підходу до формування  тарифів на житлово-комунальні послуги»,  керуючись ст. 31 Закону України “ Про житлово-комунальні послуги ” та відповідно до ст. 9 Закону України „ Про засади державної регуляторної  політики у сфері господарської діяльності ”, виконавчий комітет сільської ради  в  и  р  і  ш  и  в :

 

                       1.   Оприлюднити проект регуляторного акту -  рішення виконавчого комітету «Про перегляд тарифів на  водопостачання комунального підприємства при Крисківській сільській раді» та аналізу регуляторного акту   шляхом розміщення  на офіційному сайті сільської ради в мережі Інтернет для обговорення.

                      2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову В.С.Осовика.

 

 

Сільський голова                                                                     В.С.Осовик

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ

  Керуючись ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий комітет Крисківської  сільської ради повідомляє про оприлюднення нижче вказаного проекту рішення виконавчого комітету Крисківської сільської ради та відповідного аналізу регуляторного впливу з метою одержання зауважень та пропозицій шляхом розміщення на офіційній сторінці в мережі Інтернет kriskirada.at.ua:

«Про  перегляд тарифів на водопостачання комунального підприємства при Крисківській сільській раді»

Розробник проектів регуляторних актів є  комунальне підприємство  при Крисківській сільській раді, яке знаходиться за адресою: с. Криски, вул. Шкільна, 2

Тел. (04656) 3-41-47.

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються до 29.11.2015 року з дня розміщення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу у письмовому вигляді на адресу розробників проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П Р О Е К Т    Р І Ш Е Н Н Я

 «Про  перегляд тарифів на водопостачання комунального підприємства при Крисківській сільській раді»

 

Відповідно ст.28 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Указу президента України «Про Концепцію ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг» від 28.12.2007р. № 1324/2007, постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. № 869   «Про  забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» розглянувши  звернення в.о. директора комунального підприємства при Кисківській сільській раді від 21.10.2015 р. про прохання розглянути і затвердити норми водоспоживання та тарифи  на послуги з централізованого водопостачання, які надаються  комунальним підприємством при Крисківській сільській раді, | виконавчий комітет сільської ради    ВИРІШИВ||:

  1. Затвердити норми водоспоживання для комунального підприємства при Крисківській сільській раді Коропського району Чернігівської області, вказаних в додатку 1.
  2. Затвердити тарифи КП «Вода» на послуги з централізованого водопостачання в розмірах,                 вказаних в додатку|застосування| 2.
  3. У разі зміни протягом установленого строку дій тарифів, ставок, податків і зборів, рівня заробітної плати та КП «Вода» відповідно до актів законодавства  галузевої угоди, інших обов’язкових платежів і зборів, цін і тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси надати керівнику підприємства право запроваджувати механізм коригування тарифів на послуги з централізованого водопостачання, з обов’язковим  погодженням коригованих тарифів  сільською радою та оприлюдненням цих тарифів у засобах масової інформації.
  4. Дане рішення|розв'язання,вирішення,розв'язування| набуває чинності з 1 числа місяця наступного за місяцем оприлюднення |із моменту| в засобах масової інформації.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на сільського голову В.С.Осовика.

 

Сільський голова                                                                                           В.С.Осовик

 

 

 

 

Додаток № 1

 

       Норми водоспоживання

             для комунального підприємства при Крисківській сільській раді

    Коропського району Чернігівської області

Найменування

водоспоживача

Один виміру

Норма водоспо

живан

ня,

л

К-ть

роб.

днів

на рік

К-ть водо-

 спожив.

               Водоспоживання

 

 

 

      

 

/тис.м.куб./

рік

М куб. на міс. На 1 споживача

 

 

 

населення

 

Водокористування

 З дворових колонок

Чол.

80

365

424

12,211

2,4

 

 

 

З вуличних колонок

чол

50

365

51

0,918

1,5

 

 

 

 

 

Корови молочні

 

Гол.

50

365

155

2,79

1,5

 

 

 

Коні робочі

Гол.

50

365

10

0,180

1,5

 

 

 

разом

 

 

 

 

16,099

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Установи, підприємства

 

бюджетні

 

Учні

1 уч.

20

205

100

0,41

51,6

 

 

 

Вчителі

Чол.

20

255

41

0,209

 

 

 

ДНЗ ,діти

1 дит

40

255

5

0,051

7,6

 

 

 

          працівники   

чол

40

255

4

0,041

 

 

 

Заклади дозвілля, працівники

чол

40

255

6

0,061

8,4

 

 

 

глядачі

чол

8

255

20

0,040

 

 

 

ФАП . працівники

чол

30

255

2

0,015

4,8

 

 

 

           хворі

чол

10

255

17

0,043

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

разом

 

 

 

 

0,870

 

 

 

 

інші

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Магазин  пром..

Прац.

30

365

2

0,022

0,9

 

 

 

Магазин продуктовий

прац

250

365

3

0,274

7,6

 

 

 

разом

 

 

 

 

 

0,296

 

 

 

 

всього

 

 

 

 

 

17,265

 

 

 

 

                         

 

 

 

В.о.директора                       В.М.Скепа

Додаток № 2

Розрахунок
планового тарифу на послуги водопостачання
(відповідно до постанови КМУ від 01.06.2011 року № 869 ) по комунальному підприємству при Крисківській сільській раді

Складові тарифу

Водопостачання

Рівень витрат на 1 куб.м

Рівень витрат усього,

Грн.

1. Витрати операційної діяльності

7,10

122555

1.1

Планова виробнича собівартість

4,88

84155

 

А

Прямі матеріальні витрати

2,06

35500

 

Б

Прямі матеріальні витрати на оплату праці

2,11

36368

 

В

Інші прямі витрати

0,06

1040

 

Г

Змінні загально виробничі та постійні розподілені загально виробничі витрати

0,65

11247

1.2

Адміністративні витрати

1,22

21000

1.3

Витрати на збут

1,00

17400

1.4

Інші операційні витрати

 

 

 

Нас.

Бюдж.

інші

 

 

 

Всього:

7,10

 7, 10

7, 10

 

 

-

2. Фінансові витрати

 

 

 

 

 

-

3. Повна планова собівартість (ПС)

 

 

 

 

 

-

4. Витрати із здійснення капітальних інвестицій (П) –

 

 

 

 

 

-

5.Запланований прибуток (рентабельність) 0%

0,00

 

 

 

 

-

6. Економічно обґрунтований тариф

(Т=ПС+П)

 

 

 

 

 

-

7. ПДВ 20%

0,00

 

 

 

 

-

8. Економічно обґрунтований тариф з ПДВ (п.6+п.7)

7,10

7, 10

7, 10

-

-

-

 Запланований обсяг реалізації послуги водопостачання населенню, куб. м.                    16099              
Запланований обсяг реалізації послуги водопостачання бюджетним організаціям, куб. м.   870      

Запланований обсяг реалізації послуги водопостачання іншим споживачам, куб. м.   296            Разом:                                                                                                                              17265

В.о.директора                       В.М.Скепа

                                                           Розрахунок на витрати на збут
 

Стаття витрат

Водопостачання

 

Сума, грн.

Оплата праці персоналу, що забезпечує збут послуг

Основна зарплата

17400

Відрахування на соціальні заходи

 

 

Витрати на єдиний податок найманих працівників

 

 

Витрати на виготовлення абонентських книжок

договорів

 

 

Амортизація та ремонт основних засобів, необоротних матеріальних активів

 

 

Амортизація нематеріальних активів

 

 

Відрахування житлово – комунальним організаціям за збір абонентської плати

 

 

Інші витрати, пов’язані із збутом послуг, банки(виготовлення печатки)

 

 

Всього витрати на збут

 

17400

  

Розрахунок
прямих матеріальних витрат на оплату праці
 

Стаття витрат

Водопостачання

Основна заробітна плата виробничих робітників

36368

Додаткова заробітна плата виробничих робітників

 

Інші заохочувальні та компенсаційні виплати

 

Всього прямих матеріальних витрат

36368

 

 

 

 

 

Розрахунок
інших прямих витрат 

Стаття витрат

Водопостачання

Підрахунки на соціальні заходи

 

Амортизація основних виробничих засобів і інших невиробничих матеріальних активів

1040

Орендна плата

 

Усього інших прямих витрат

1040

                                               Розрахунок адміністративних витрат
 

Стаття витрат

Водопостачання, грн.

Витрати на утримання апарату управління підприємством та іншого загальногосподарського персоналу

 

Витрати на службові відрядження,

 

Єдиний соціальний внесок

1000

 

 

18000

Амортизація основних засобів, інших матеріальних необоротних активів, нематеріальних активів загальногосподарського призначення

 

Плата за розрахунково – касове обслуговування та інші послуги банків

1200

Інші витрати загально – господарського призначення, канц. Товари,

 

 

800

Всього адміністративних витрат

21000

 

 

 

 

 

Розрахунок
прямих матеріальних витрат
 

Стаття витрат

Водопостачання

Алгоритм розрахунку

Сума, грн.

Сировина і матеріали

 

8000

 Ремонт – насосу 4000 х 2

 

8000

 Виконання ремонтних робіт

 

3000

Послуги автокрану

 

1500

Електроенергія на технологічні потреби

подача води

 

15000

Усього прямих нематеріальних витрат

 

35500

 

 

Розрахунок
змінних загально – виробничих та виробничих та постійних розподілених
загально – виробничих витрат
 

Стаття витрат

Водопостачання

Алгоритм розрахунку

Сума, грн..

Витрати на утримання, експлуатацію і ремонт, страхування, операційну оренду основних засобів і інших необоротних матеріальних активів, витрати пов’язані з поліпшенням основних виробничих фондів

 

 

Витрати на вдосконалення технології й організації виробництва

Розробка  документів на спец водокористування 3084:3р.

Ліцензія на водопостачання  1700:3р.

Ліцензія на М.е.док

1028

 

 

567

 

 

1052

 

Витрати на дезинфекцію, дератизацію виробничих приміщень, хлорування та аналізи якості води

 

400

Податок за надра

 

6800

Податки і збори на геолого розвідку

Податок на землю

 

1400

Усього загально – виробничих витрат

 

11247

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

 

проекту рішення Крисківської сільської ради «Про  перегляд тарифів на водопостачання комунального підприємства при Крисківській сільській раді»

 

            Цей аналіз регуляторного впливу розроблений і виконаний відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності " від 11.09.2003 року  з урахуванням методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою КМУ № 308 від 11.03.2004 р. та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Крисківської сільської ради «Про  перегляд тарифів на водопостачання комунального підприємства при Крисківській сільській раді»

 

1. Опис проблеми.

 

Основною метою діяльності комунального підприємства при Крисківській сільській раді є забезпечення безперебійного та якісного постачання питної води споживачам населених пунктів.

На сьогоднішній час комунальне підприємство користується тарифами затвердженими в 2014 році , які на сьогоднішній день    не відшкодовують витрат, що несе   комунальне підприємство. Зросла собівартість  послуг через підвищення цін на електроенергію, покупні комплектуючі матеріали, паливно-мастильні матеріали, збільшення розміру мінімальної заробітної плати, вартість договірних послуг.

     Діючі тарифи на послуги водопостачання не можуть виконувати свого економічного призначення, щодо забезпечення стабільної, безперебійної роботи централізованого водопостачання, в зв’язку з цим, та враховуючи Постанову Кабінету Міністрів  від 01.065.2011року №869 «Про забезпечення  єдиного підходу  до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» виникає необхідність  розроблення та затвердження  економічно обґрунтованих тарифів на водопостачання.

Вирішення проблеми неможливе за допомогою ринкових механізмів та потребує державного втручання в зв’язку з тим, що питання підпадає під дію Указу Президента України “Про запровадження єдиної державної регуляторної політики у сфері підприємництва” та ст. 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, де органам місцевого самоврядування надані повноваження щодо встановлення (погодження) тарифів по оплаті побутових, комунальних та інших послуг, які надаються підприємствами.

 

2. Визначення мети державного регулювання.

 

Метою цього нормативно-правового акту є врегулювання відносин щодо організації належної роботи комунального підприємства при Крисківській сільській раді.

Мета даного врегулювання питання інтересів органів місцевого самоврядування, адміністрації  підприємства, суб’єктів підприємницької діяльності, населення, а саме:

- поліпшення фінансового стану комунального підприємства;

- можливість надати населенню та підприємницьким структурам якісні послуги з  водопостачання;

- створення економічного підґрунтя для переобладнання зношених споруд та мереж.

 

3. Опис альтернативи запропонованому регуляторному акта.

 

Альтернативою запропонованому регуляторному акту є:

 

      1.Збереження існуючого стану, тобто без зміни  діючих тарифів. Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки  порушуються вимоги чинного законодавства щодо затвердження тарифів.

      2.Затвердження тарифів на послуги нижчими від економічно обґрунтованого розміру та передбачити в  сільському  бюджеті видатки на відшкодування різниці між затвердженими  та економічно обґрунтованими розмірами тарифів. Дана альтернатива не є оптимальною, оскільки в сільському бюджеті не  передбачено кошти на покриття даних витрат.

      3.Встановленя економічно обґрунтованих тарифів, які пропонуються до розгляду. Дана альтернатива є оптимальною.

     Аналіз вищезазначених альтернатив показує, що вирішення проблем можливе лише в разі встановлення вартості послуг з водопостачання на запропонованому економічно обґрунтованому рівні.

 

4. Переваги обраного способу.

 

Перевагами впровадження проекту регуляторного акта є:

·        забезпечення отримання споживачами якісних послуг водопостачання;

·        приведення тарифів на послуги централізованого водопостачання, що надаються комунальним підприємством при Крисківській сільській раді до рівня економічно обґрунтованих;

·        забезпечення стабільної роботи комунального підприємства при Крисківській сільській раді;

·        забезпечення своєчасних розрахунків комунальним підприємством при Крисківській сільській раді за спожиту електроенергію, по податковим зобов’язанням, своєчасну виплату заробітної плати робітникам.

 

5. Характеристика очікуваних соціально-економічних наслідків.

 

Прийняття даного регуляторного акта може отримати негативний резонанс серед мешканців населених пунктів. І це можна зрозуміти, так як рівень соціального захисту населення у державі незадовільний, рівень зарплат, пенсій, стипендій низький і не відповідає зростанню на ціни(тарифи) на комунальні послуги, газ, електроенергію, продовольчі товари, пальне.

Але прийняття даного рішення не можливо відкладати надалі, так як це може загрожувати припиненням надання послуг з водопостачання, погіршенням санітарно-епідеміологічного стану в селах, відключенням об’єктів водопостачання від енергопостачання.

Громадяни, які будуть не в змозі сплачувати за послуги водопостачання в повному обсязі, можуть отримати субсидії, які їм гарантує держава. Останнім часом процес отримання субсидій значно спрощено. Як і для підприємців цей варіант краще, ніж відсутність питної води і епідеміологічна загроза.

 

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта.

 

Прийняття запропонованого регуляторного акта дозволить забезпечити надання своєчасних, безперебійних та якісних послуг з водопостачання за беззбитковими тарифами, та дозволить підприємству отримати необхідний, як передбачено чинним законодавством, прибуток.

Категорії суб’єктів, на яких впливає регуляторний акт

Органи влади

Вигоди          

Витрати

- забезпечення стабільного та якісного надання послуг з централізованого водопостачання;

- зменшення кількості звернень (скарг) від споживачів щодо якості послуг з централізованого водопостачання;

додаткових витрат не передбачається

Комунальне підприємство

Вигоди          

Витрати

- стабільна робота підприємства;

- надання послуг відповідної якості;

- забезпечення беззбиткової роботи підприємства;

- дотримання вимог чинного законодавства.

додаткових витрат не передбачається

 

Суб'єкти господарювання та громадяни

Вигоди

Витрати

- забезпечення стабільного та якісного надання послуг з централізованого водопостачання.   

збільшення витрат на оплату послуг з централізованого водопостачання.

 

 

7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта.

 

Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється довгостроковий. У разі виникнення необхідності до нього можуть бути внесені зміни за підсумками проведеного аналізу відстеження його результативності.

У разі змін у діючому законодавстві, які можуть вплинути на дію даного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни.

 

8. Заходи відстеження результативності регуляторного акта.

 Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" на підставі даних комунального підприємства при Крисківській сільській раді виконавчим комітетом сільської ради.

 

 

 

 

Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: admin (30.10.2015)
Переглядів: 988 | Теги: ЖКХ, вода, тарифи | Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]