Середа, 22.01.2020, 00:14 | Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | Мій профіль | ВихідВітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід















Життєдіяльність громади

Головна » Статті » Регуляторна діяльність » Регуляторна діяльність

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акту "Внесення змін до ставок податку на нерухоме майно,відмінне від земельної діл.
Повідомлення
про оприлюднення проекту регуляторного акту
проекту рішення сесії Крисківської сільської ради «Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради»
Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” від 11.09.2003 р. № 1160-IV, та з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, виконавчий комітет Крисківської сільської ради повідомляє про наміри оприлюднити регуляторний акт - проект рішення Крисківської сільської ради „Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради ”.
Проект спрямований на розширення бази оподаткування, задоволення потреб громадян та суб’єктів підприємницької діяльності в здійсненні господарської діяльності та захисті їх законних прав та інтересів, залучення додаткових коштів до місцевого бюджету.
Проект даного рішення розроблено відповідно до вимог Податкового кодексу України, Конституції України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України від 4 липня 2013 року № 403-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості».
Поштова адреса розробника проекту: : 16213 Чернігівська область Коропський район с.Криски, вул.Шкільна,2

Зауваження та пропозиції приймаються протягом 1 місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.
Секретар О.М.Кривопуск

Проект рішення Крисківської сільської ради
"Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради”
Керуючись пунктом 24 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України від 4 липня 2013 року № 403-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості», статтями 7, 8, 10, 12, 14 розділу І, статтею 265 розділу ХІІ та пунктом 18 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового Кодексу України зі змінами і доповненнями, сільська рада вирішила:

1. Внести зміни і доповнення до рішення сільської ради від 25 червня 2012 року «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради» у редакції відповідно до додатків 1 та 2 до цього рішення.

2. З метою формування реєстру платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та забезпечення взяття Коропським відділенням Менської МДПІ на облік таких платників податку установити, що у першому базовому податковому (звітному) періоді (2013 рік) пункт 1 додатку 1 та додаток 2 цього рішення для фізичних осіб застосовується з урахуванням особливостей, визначених у пункті 18 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями.

3. Додатки 1 та 2 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

4. Це рішення набирає чинності з моменту оприлюднення на офіційному сайті сільської ради.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, комунальної власності, соціально-економічного розвитку, врегулювання земельних відносин та Коропське відділення Менської МДПІ.


Сільський голова В.С.Осовик

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Крисківської сільської ради
"Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради”
(далі - Аналіз),
розроблений на виконання вимог статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.

Назва регуляторного акта: проект рішення Крисківської сільської ради "Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради”
Регуляторний орган: Крисківська сільська рада
Розробник документа: виконавчий комітет сільської ради
Відповідальна особа: Кривопуск О.М.
Контактний телефон: 3-41-47

1. Визначення проблеми
Рішенням Крисківської сільської ради від 25.06.2012 року «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради» затверджено Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. У цьому Положенні визначені платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, об’єкти оподаткування, пільги із сплати податку, ставки, порядок обчислення та строки сплати податку, як того потребували норми Податкового кодексу України.
Пунктом 96 Закону України від 24.05.2012 року № 4834-IV «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм» змінено термін запровадження в дію податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, а саме з 1 січня 2013 року.
4 серпня 2013 року набрав чинності Закон України від 4 липня 2013 року № 403-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо об’єктів нерухомості», згідно з яким внесено суттєві зміни та доповнення до статті 265 Податкового кодексу України щодо об’єктів оподаткування податком на нерухоме майно, бази оподаткування, пільг із сплати податку, порядку обчислення суми податку, а також підрозділ 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України доповнено пунктом 18 щодо особливостей застосування у 2013 році статті 265 Податкового кодексу України для фізичних осіб – власників об’єктів житлової нерухомості.

2. Цілі регулювання
Метою прийняття Крисківською сільською радою даного рішення є:
1) упорядкування на території сільської ради механізму справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
2) регулювання ситуації на ринку житла;
3) забезпечення дотримання вимог діючого законодавства щодо місцевих податків і зборів, зокрема, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
4) відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням місцевих податків і зборів, зокрема, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
5) зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування.

3. Альтернативні способи досягнення цілей
Розглядались такі альтернативні способи досягнення цілей з вирішення зазначеної проблеми.
Перша альтернатива - залишити існуючу на даний момент ситуацію без змін.
Неприйняття Крисківською сільською радою рішення про внесення змін і доповнень до рішення сільської ради від 25 червня 2012 року «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради» призведе до втрати можливості впорядкування механізму сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно зі змінами в податковому законодавстві.
Друга альтернатива - відмовитись від регулювання.
Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки суперечить діючому законодавству.
4. Механізми розв’язання проблеми
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Крисківської сільської ради "Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради” з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Перевага обраного виду правового регулювання ґрунтується на загальнообов’язковості рішень сільської ради для виконання на території сіл Криски, Іваньків, Великий Ліс, що передбачено статтею 144 Конституції України та статтею 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Розробка проекту рішення Крисківської сільської ради "Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради” здійснювалась за принципами:
- доцільності;
- законності;
- прозорості, гласності;
- ефективності.
Регуляторним актом пропонується викласти додаток 2 «Положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» в новій редакції, тобто привести у відповідність до вимог Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями, що забезпечить соціальну справедливість при оподаткуванні об’єктів нерухомості та стабільні надходження до сільського бюджету від сплати встановленого податку.
Основні зміни запропонованого проекту Положення:
- звільнені від оподаткування об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які відповідно до закону мають статус малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об'єкта на сім’ю, опікуна, піклувальника;
- звільнені від оподаткування об’єкти житлової нерухомості дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;
- базою оподаткування також визначена частка об’єкта житлової нерухомості ;
- у разі наявності у платника податку - фізичної особи більше одного об'єкта оподаткування, в тому числі різних видів (квартир, житлових будинків або квартир і житлових будинків), база оподаткування обчислюється виходячи з сумарної житлової площі таких об’єктів;
- база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів (в діючій редакції положення пільга надавалася лише по одному об’єкту);
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 250 кв. метрів (в діючій редакції положення пільга надавалася лише по одному об’єкту);
в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 370 кв. метрів;
- пільги із сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності);
- встановлені ставки для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) для фізичних осіб:
в) 1 відсоток - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;
г) 2,7 відсотка - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта
Прийняття цього регуляторного акта забезпечить впорядкування справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у населених пунктах сільської ради та регулювання ситуації на ринку житла.
Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Впровадження рішення Крисківської сільської ради "Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради” після його прийняття має здійснюватися:
1) сільською радою – у частині оприлюднення рішення;
2) Коропським відділенням Менської МДПІ, на яку нормами Податкового кодексу України покладено контроль за справлянням місцевих податків і зборів до сільського бюджету Крисківської сільської ради.

6. Визначення очікуваних результатів від
прийняття регуляторного акта.
Аналіз вигод і витрат

Дія зазначеного регуляторного акта поширюється на суб’єктів господарювання, фізичних осіб та органи місцевого самоврядування.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія цього акта, наведена таблиця аналізу вигод та витрат:

Вигоди Витрати
Сфера інтересів місцевої влади
Упорядкування на території сільської ради механізму справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до вимог Податкового кодексу України Додаткових витрат не передбачено
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
Упорядкування на території сільської ради механізму справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до вимог Податкового кодексу України Сплата податку у встановленому обсязі
Сфера інтересів громади (громадян)
Упорядкування на території сільської ради механізму справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, відповідно до вимог Податкового кодексу України Сплата податку у встановленому обсязі

7. Строк дії регуляторного акта
Рішення Крисківської сільської ради "Про внесення змін і доповнень до рішення тринадцятої сесії шостого скликання сільської ради від 25 червня 2012 року “Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у селах Крисківської сільської ради” є регуляторним нормативно-правовим актом, який діє на широке коло осіб – суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб – платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є загальнообов’язковим до застосування на території сільської ради, та строк дії якого не обмежено конкретним періодом.
У разі внесення змін до Податкового кодексу України в частині справляння місцевих податків і зборів та звернень суб’єктів господарювання відповідні зміни будуть внесені до цього регуляторного акта.

8. Показники результативності регуляторного акта
Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується встановити такі загальні показники:
- динаміка кількості платників (фізичних та юридичних осіб) податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, в населених пунктах сільської ради ;
- обсяги надходжень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до сільського бюджету.
Відповідно до частини 5 статті 12 Закону України від 11.09.2003 за №1160-ІV “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб – платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що прочитають зазначене рішення на офіційній web - сторінці Крисківської сільської ради.
Час, що витрачатимуть особи на виконання вимог цього акта, залишається незмінним.
9. Заходи з відстеження результативності регуляторного акта
Базове відстеження результативності дії регуляторного акта здійснюється до дня набрання ним чинності.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюється через рік з дня набрання ним чинності.
Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта, за умови його чинності.
Відстеження результативності здійснюватиметься на основі офіційних даних Коропського відділення Менської МДПІ, Управління Державної казначейської служби України у Коропському районі, Чернігівській області.


Секретар ради О.М.Кривопуск


Додаток 1
у редакції рішення сільської ради від _______ 2013 року (__ сесія 6 скликання)
Місцеві податки і збори та розміри їх ставок
№ п/п Види місцевих податків і зборів Платники Розміри ставок
1 2 3 4
1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки Фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості Ставки податку для фізичних осіб (у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування):
1)1 відсоток - для квартири/квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;
2) 2,7 відсотка - для квартири/квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів;
3) 1 відсоток - для різних видів об"єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;
4) 2,7 відсотка - для різних видів об"єктів житлової нерухомості, що перебувають
у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв.метрів.

Ставки податку для юридичних осіб (у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування):
1) 1 відсоток - для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів; 2) 2,7 відсотка - для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів.

Додаток 2
у редакції рішення сільської ради від _______ 2013 року
(__ сесія 6 скликання)

П О Л О Ж Е Н Н Я
про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1. Визначення понять
1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - це місцевий податок, що сплачується платниками за об’єкти житлової нерухомості і зараховується до місцевого бюджету.
1.2. Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки. Об’єкти житлової нерухомості поділяються на такі типи:
а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості;
б) житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;
в) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;
г) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;
ґ) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;
д) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів;
е) садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків;
є) дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.
2. Платники податку
2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.
2.2. Платниками податку, в разі перебування об’єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб, є:
а) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;
б) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
в) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.
3. Об’єкт оподаткування
3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка.
3.2. Не є об’єктом оподаткування:
а) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності);
б) об’єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;
в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;
г) садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об’єкта на одного платника податку;
ґ) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать фізичним особам, які відповідно до закону мають статус багатодітних або прийомних, або малозабезпечених сімей, опікунів, піклувальників дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю, опікуна, піклувальника;
д) гуртожитки;
е) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину.
4. База оподаткування
4.1. Базою оподаткування є житлова площа об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його часток.
4.2. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється Коропським відділенням Менської МДПІ на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно.
4.3. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з житлової площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.
4.4. У разі наявності у платника податку – фізичної особи більше одного об’єкта оподаткування, в тому числі різних видів (квартир, житлових будинків або квартир і житлових будинків), база оподаткування обчислюється виходячи з сумарної житлової площі таких об’єктів з урахуванням норм підпункту 5.1 пункту 5 цього Положення.
5. Пільги із сплати податку
5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 250 кв. метрів;
в) для різних видів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 370 кв. метрів.
Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).
Пільги із сплати податку не надаються на об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).
6. Ставка податку
6.1. Ставки податку встановлюються у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.
6.2. Встановити ставки податку для фізичних осіб у таких розмірах:
6.2.1. 1 відсоток - для квартири/квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;
6.2.2. 2,7 відсотка - для квартири/квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів;
6.2.3. 1 відсоток – для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів;
6.2.4. 2,7 відсотка - для різних видів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна житлова площа яких перевищує 740 кв. метрів.
6.3. Встановити ставки податку для юридичних осіб у таких розмірах:
6.3.1. 1 відсоток – для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів;
6.3.2. 2,7 відсотка - для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів.
7. Податковий період
7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
8. Порядок обчислення суми податку та строк подання звітності
8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється Коропським відділенням Менської МДПІ за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника житлової нерухомості у такому порядку:
а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи із бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів “а” або “б” підпункту 5.1 пункту 5 цього Положення, та відповідної ставки податку;
б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного виду, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів “а” або “б” підпункту 5.1 пункту 5 цього Положення, та відповідної ставки податку;
в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної житлової площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту “в” підпункту 5.1 пункту 5 цього Положення, та відповідної ставки податку;
г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів “б” і “в” цього підпункту, розподіляється Коропським відділенням Менської МДПІ пропорційно до питомої ваги житлової площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.
8.2. Податкове/податкові повідомлення - рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 8.1 пункту 8 цього Положення, та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку Коропським відділенням Менської МДПІ за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).
8.3. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою - платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Коропське відділення Менської МДПІ надсилає податкове повідомлення - рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об’єкт.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.
8.4. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до Коропського відділення Менської МДПІ для проведення звірки даних щодо:
об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
розміру житлової площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
права на користування пільгою із сплати податку;
розміру ставки податку;
нарахованої суми податку.
У разі виявлення розбіжностей між даними Коропського відділення Менської МДПІ та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, Коропське відділення Менської МДПІ проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.
8.5. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані до 15 квітня року, в якому набрало чинності це Положення, а в наступні роки щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна за станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
8.6. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку за станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.
9. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком
9.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника — починаючи з місяця, в якому виникло право власності.
9.2. Коропське відділення Менської МДПІ надсилає податкове повідомлення - рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
10. Порядок сплати податку
10.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.
11. Строки сплати податку
11.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:
а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
12. Відповідальність і контроль за своєчасністю і повнотою сплати податку
12.1. Платники цього податку несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов’язку відповідно до Податкового кодексу України.
12.2. Контроль за повнотою справляння, правильністю його обчислення і своєчасністю сплати до сільського бюджету податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Крисківської сільської ради здійснюється Коропським відділенням Менської МДПІ.

Сільський голова В.С.Осовик
Категорія: Регуляторна діяльність | Додав: admin (15.11.2013)
Переглядів: 799 | Теги: нерухоме майно відмінне від зем. ді | Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
Нажаль, схожого нічого не знайшлось!
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]