Середа, 20.11.2019, 13:16 | Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | Мій профіль | ВихідВітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід















Життєдіяльність громади

Головна » Статті » Архів матеріалів » 3 квартал2012

Про встановлення та порядок справляння місцевих податків і зборів на території Крисківської сільської ради на 2018 рік
У К Р А Ї Н А КРИСКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КОРОПСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (п’ятнадцята сесія сьомого скликання) Р І Ш Е Н Н Я 14 липня 2017 року № 98 с. Криски Про встановлення та порядок справляння місцевих податків і зборів на території Крисківської сільської ради на 2018 рік Відповідно до статті 7, пункту 12.3 статті 12, абзацу четвертого підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 та абзацу другого пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, керуючись пунктом 24 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада ВИРІШИЛА: 1. Встановити на 2018 рік на території Крисківської сільської ради наступні податки і збори: 1.1. Податок на майно в частині: 1.1.1 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; 1.1.2 Транспортний податок; 1.1.3 Плата за землю. 1.2. Єдиний податок. 2. Затвердити: 2.1. Положення про оподаткування платою за землю (додаток 1). 2.2. Положення про оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (додаток 2). 2.3. Положення про транспортний податок (додаток 3). 2.4. Положення про єдиний податок (додаток 4). 3. Справляння затверджених податків та зборів проводити відповідно до Положень про встановлення та порядок справляння місцевих податків та зборів на території Крисківської сільської ради. 4. Виконавчому комітету сільської ради оприлюднити дане рішення шляхом розміщення на сайті Крисківської сільської ради та інформаційному стенді. 5.Копію рішення направити до Коропського відділення Менської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області для здійснення контролю за своєчасністю та повнотою надходжень встановлених податків та зборів до місцевого бюджету. 6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, інвестиційної діяльності, підприємництва та комунальної власності; та з питань регулювання земельних відносин, розвитку сільськогосподарського виробництва та охорони навколишнього середовища. Сільський голова В.С.Осовик Додаток №3 до рішення № 98 сільської ради від 14 липня 2017 року Положення про порядок обчислення та сплати транспортного податку на території Крисківської сільської ради 1.Загальні положення 1.1.Транспортний податок встановлюється на підставі Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». 2.Платники податку 2.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 3.1 цього Положення є об'єктами оподаткування. 3. Об’єкт оподаткування 3.1.Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті. 4. База оподаткування 4.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 3.1 цього Положення. 5. Ставки податку 5.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування відповідно до пункту 3.1 цього Положення. 6. Податковий період 6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року. 7. Порядок обчислення та сплати податку 7.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку. 7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року). Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. 7.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані до 1 квітня 2017 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об'єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку. З 1 квітня 2017 року органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця. Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики. 7.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України , з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. 7.5. У разі переходу права власності на об'єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об'єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. 7.6. За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу. 8. Порядок та строки сплати податку 8.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України. 8.2. Строки сплати податку Транспортний податок сплачується: а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 9. Відповідальність за порушення податкового законодавства та контроль податкових органів 9.1. Платники транспортного податку та їх посадові особи несуть відповідальність відповідно до Податкового кодексу України та інших законів України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум транспортного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій. 9.2. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння транспортного податку здійснюється органами державної фіскальної служби. Додаток №4 до рішення №98 сільської ради від 14 липня 2017 року ПОЛОЖЕННЯ Про єдиний податок 1.Загальні положення 1.1.Єдиний податок встановлюється на підставі Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». 2.Платники податку 2.1 Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку: 2.1.1 перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень; 2.1.2 друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень. Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи; 2.1.3. третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень; 2.1.4. четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків 3. Ставки єдиного податку 3.1. Ставки єдиного податку для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць: 3.1.1. для першої групи платників єдиного податку - у межах до 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року; 3.1.2. для другої групи платників єдиного податку - у межах до 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати. 3.2. Відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: - 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з цим Кодексом; - 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку. 3.3. Для платників єдиного податку четвертої групи розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування): 3.3.1. для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті, або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди) - 0,95; 3.3.2 для ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, - 0,57; 3.3.3. для багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) - 0,57; 3.3.4. для багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, - 0,19; 3.3.5. для земель водного фонду – 2,43; 3.3.6. для ріллі, сіножатей і пасовищ, що перебувають у власності сільськогосподарських товаровиробників, які спеціалізуються на виробництві (вирощуванні) та переробці продукції рослинництва на закритому ґрунті, або надані їм у користування, у тому числі на умовах оренди, - 6, 33. 4. Порядок обчислення податку, строки подання податкових декларацій та терміни сплати податку 4.1. Питання відносно порядку обчислення, об’єкту та бази оподаткування, термінів сплати єдиного податку, подання Декларацій та інші питання з єдиного податку регулюються згідно Положень Податкового Кодексу України. 5. Відповідальність за порушення податкового законодавства та контроль податкових органів 5.1. Платники єдиного податку та їх посадові особи несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу та інших законів України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій. 5.2. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння єдиного податку здійснюється органами державної фіскальної служби. Додаток №2 до рішення №98 сільської ради від 14 липня 2017 року П О Л О Ж Е Н Н Я про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Положення) 1. Визначення понять 1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - це місцевий податок, що сплачується платниками за об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх частки, і зараховується до місцевого бюджету. 1.2. Об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки. 1.2.1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи: а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень; б) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну; в) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання; г) котедж -одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою; ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів. 1.2.2. Садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків. 1.2.3. Дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку. 1.3. Об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють: а) будівлі готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку; б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей; в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування; г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки; ґ) будівлі промислові та склади; д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки); е) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо; є) інші будівлі. 2. Платники податку 2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості. 2.2. Платниками податку, в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб: а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку; б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку. 3. Об’єкт оподаткування 3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка. 3.2. Не є об’єктом оподаткування: а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності); б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки; в) будівлі дитячих будинків сімейного типу; г) гуртожитки; ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням ради; д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину; е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках; є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств; ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності; з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств; и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності , включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність; і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг; ї) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій; й) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій; к) об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та паралімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України; л) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей. 4. База оподаткування 4.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток. 4.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності. 4.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно, виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт. 5. Пільги із сплати податку 5.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується: а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів; б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів; в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів. 5.2. Встановити пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб: а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості комунальних підприємств, установ, організацій, засновником яких є Крисківська сільська рада; б) господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції, інші будівлі, що є приналежними до об’єкта житлової нерухомості як головної речі, крім будівель, які використовуються з комерційною метою та для здійснення підприємницької діяльності. 5.3. Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік). 5.4. Пільги з податку, що сплачується на території Крисківської сільської ради з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на: об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням сільської ради; об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності). 6. Ставка податку 6.1. Встановити ставки податку за 1 (один) квадратний метр загальної площі об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його часток, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, в таких розмірах: а) 0, 5 відсотка - для квартири/квартир, загальна площа яких не перевищує 120 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, загальна площа яких не перевищує 250 кв. метрів; б) 1 відсоток - для квартири/квартир, загальна площа яких перевищує 120 кв. метрів, або житлового будинку/будинків, загальна площа яких перевищує 250 кв. метрів; в) 0,5 відсотка - для всіх типів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна загальна площа яких не перевищує 370 кв. метрів; г) 1 відсоток - для всіх типів об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності одного платника податку, сумарна загальна площа яких перевищує 370 кв. метрів. 6.2. Встановити ставки податку за 1 (один) квадратний метр загальної площі об’єкта нежитлової нерухомості, в тому числі його часток, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, в таких розмірах: а) 0, 5 відсотка – будівлі готельні, будівлі офісні, гаражі, склади, інші будівлі; б) 0,8 відсотка - будівлі торговельні та будівлі для публічних виступів. 7. Податковий період 7.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року. 8. Порядок обчислення суми податку 8.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у порядку, передбаченому підпунктом 266.7.1 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями. Для об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислення суми податку здійснюється шляхом множення різниці між загальною площею об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі його часток, та пільговою базою оподаткування відповідно до пункту 5 цього Положення на ставку податку, визначену пунктом 6.1 цього Положення. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку. 8.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 8.1 пункту 8 цього Положення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком). Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцем знаходження об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів. 8.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку; розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним). 8.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. 8.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. 9. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком 9.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності. 9.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. 10. Порядок сплати податку 10.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до місцевого бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України. 11. Строки сплати податку 11.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується: а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 12. Відповідальність і контроль за своєчасністю і повнотою сплати податку 12.1. Платники цього податку несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов’язку відповідно до положень Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями. 12.2. Контроль за повнотою справляння, правильністю його обчислення і своєчасністю сплати до сільського бюджету податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Крисківської сільської ради здійснюється контролюючим органом. Додаток № 1.1 до рішення сільської ради № 98 від 14.07.2017 року Ставки земельного податку за користування землею під житловою забудовою № п/п квартали Ціна за 1 га землі під житловою забудовою (грн.) Ставка земельного податку за 1 га (грн.) Село Криски Перша економіко-планувальна зона 1. 21, 22, 26, 29, 30, 31 422735,00 313,66 2. 22а, 23, 25, 27, 28, 30а, 31а, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 48 467731,20 347,05 3. 24, 25а, 26а, 35а 381607,90 283,16 4. 25б, 26б, 28а, 31б, 37, 44а, 48а, 51 400380, 20 297,09 5. 25в, 26в, 39, 48б 359253, 10 266,57 6. 28б, 29а, 43а 493955,10 366,52 7. 29б, 30б, 31в, 34а, 35б, 37а, 44б, 50, 51а 445233,10 330,36 8. 41 415283,40 308,14 9. 41а 374156,30 277,62 Друга економіко-планувальна зона 1. 17, 18, 19, 54, 59, 61, 62, 63, 68, 69, 71, 74 359539,70 266,78 2. 17а 299067,10 221,91 3. 18а, 19а, 54а 340337,50 252,53 4. 53, 54б, 58, 59а 324431,20 240,73 5. 54в 305372,30 226,59 6. 54г, 55, 56 378598,60 280,92 7. 54д, 55а, 56а, 57, 59б 397657,50 295,06 8. 59в,65, 66, 67, 68а 372150,10 276,14 9. 61а, 63а, 64, 65а, 68б, 69а 334032,30 247,85 Третя економіко-планувальна зона 1. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 15 279435,00 207,34 2. 9а, 10, 13 263098,80 195,22 3. 10а 309671,30 229,78 4. 11а, 13а 293191,80 217,54 5. 11б 287746,40 213,51 6. 13б 326007,50 241,90 Четверта економіко-планувальна зона 1. 78, 79 212084,00 157,37 2. 79а, 81, 84, 89, 92, 94, 95, 96, 97 225410,90 167,26 3. 81а, 85, 88 212084,00 157,37 4. 81б, 82, 89а, 91, 92а, 93, 94а, 96а, 98 207641,70 154,07 5. 85а, 86, 87 220968,60 163,96 6. 86а, 87а, 88а 198900,40 147,58 7. 94б 216526,30 160,66 8. 97а 218819,10 162,36 Село Іваньків 1. 1, 2, 3, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 28, 29, 30, 31, 32 433769,10 321,86 2. 1а, 2а, 3а, 6а, 7а, 9, 10а, 12а, 15а, 20 481201,40 357,05 3. 2б, 4, 5, 6б, 7б, 26 390062,60 289,42 4. 4а, 5а, 7в 360972,70 267,84 5. 8, 9а, 10б, 14а, 15б, 16, 17, 18, 19, 20а 455694,00 338,13 6. 11а, 26а, 27, 29а 371863,50 275,92 7. 14б, 15в, 16а, 17а, 19а, 20б, 27а, 29б 411987,50 305,69 8. 15г 349938,60 259,66 9. 21 342630,30 254,23 10. 24 382754,30 284,01 11. 24а 426460,80 316,43 12. 31а 422878,30 313,77 Село Великий Ліс 1. 1 256650,30 190,44 2. 1а 285167,00 211,60 Додаток № 1.2 до рішення сільської ради № 98 від 14.07.2017 року Ставки земельного податку на ріллю № п/п Шифр агрогрупи Квартали, які входять до агрогрупи Ціна 1 га ріллі (грн.) Ставка земельного податку за 1 га (грн.) 1 2 3 4 5 Село Криски 1 29В 71, 72, 73, 96, 97 16482, 39 98,89 2 29Г 52, 59, 75, 76, 77, 80, 81, 82, 83, 86, 87, 91, 92, 94, 95, 98 23225, 18 139, 35 3 37В 5, 7, 9, 10, 12, 28, 30, 31, 24, 26, 40, 44, 45, 55, 61, 62, 63, 68, 70, 74, 78, 79, 84, 85, 89, 51, 34, 35, 36, 13 14983,99 89,90 4 38Г 1, 14, 37, 38 16482,39 98,89 5 40В 1, 3, 4, 6, 13, 15, 18, 20, 21, 22, 23, 25, 29, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 54, 58, 65, 66, 67, 68, 10, 28, 51 21726,79 130,36 6 178Г 4, 8, 11, 16, 17, 19, 27, 30, 32, 39, 41, 42, 43, 51, 56, 57, 58, 60, 64, 69, 88, 90, 93, 9, 31, 10 20977,59 125,87 Село Іваньків 1 29Г 14, 16, 17, 18 23225, 18 139,35 2 37В 5, 28, 30, 31, 32, 35 14983, 99 89, 90 3 40В 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 18, 19, 20, 26, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 37 21726, 79 130, 36 4 133Г 8, 9, 10, 29, 35 26221, 98 157, 33 5 178Г 7, 9, 15, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 20977, 59 125, 87 Село Великий Ліс 1 29В 8 16482, 39 98,89 2 29Г 1, 2, 3, 4, 5, 6, 12, 17 23225, 18 139, 35 3 37В 8, 14, 15, 16 14983, 99 89, 90 4 40В 7, 9, 10, 11, 13, 14, 16, 18 21726, 79 130, 36 Додаток № 1 до рішення сільської ради № 98 від 14.07.2017 року Положення про порядок обчислення та сплати плати за землю на території Крисківської сільської ради 1. Загальні положення 1.1. Земельний податок встановлюється на підставі Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». 2. Платники податку 2.1. Платниками податку є: 2.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); 2.1.2. землекористувачі. 3. Об’єкти оподаткування земельним податком 3.1. Об’єктами оподаткування є: 3.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; 3.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності 4. База оподаткування земельним податком 4.1. Базою оподаткування є: 4.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом; 4.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено. 4.2. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження), земельним податком 4.2.1. Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством. 4.2.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до пункту 5 цього Положення. 5. Ставки земельного податку 5.1. Зайняті житловими забудовами у розмірі 0,07 % від нормативної грошової оцінки. 5.2.Для сільськогосподарських угідь 0,5 % нормативної грошової оцінки. 5.3.Для комерційного використання – 3 %. 5.4.Для земель загального користування – 1%. 5.5.Перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) – 5 %. 5.6. Інші категорії земель – 3%. 5.7.За земельні ділянки, які розташовані за межами населеного пункту, нормативну грошову оцінку яких не проведено, встановити податок в розмірі 2 % від нормативної грошової оцінки одиниці ріллі по області. 6. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб 6.1. Від сплати податку звільняються: 6.1.1. інваліди першої і другої групи; 6.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; 6.1.3. пенсіонери (за віком); 6.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; 6.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. 6.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм: 6.2.1. для ведення особистого селянського господарства — у розмірі не більш як 2 гектари; 6.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах — не більш як 0,25 гектара, в селищах — не більш як 0,15 гектара, в містах — не більш як 0,10 гектара; 6.2.3. для індивідуального дачного будівництва — не більш як 0,10 гектара; 6.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів — не більш як 0,01 гектара; 6.2.5. для ведення садівництва — не більш як 0,12 гектара. 6.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи. 6.4. Якщо фізична особа, визначена у пункті 6.2 цієї статті, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги. Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву. 7. Пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб 7.1. Від сплати податку звільняються: 7.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів; 7.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці. Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні». У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством; 7.1.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. 7.1.4.дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, заклади, установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій; 7.1.5.державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій; 7.1.6.державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій. 8. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком 8.1. Не сплачується податок за: 8.1.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов’язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства; 8.1.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння; 8.1.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур; 8.1.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування — землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв’язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме: а) паралельні об’їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з’їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди; б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі; 8.1.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень; 8.1.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв; 8.1.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі; 8.1.8. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку. 9. Особливості оподаткування земельного податку 9.1. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право. 9.2. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території. Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування. 10. Податковий період для земельного податку 10.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. 10.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців). 11. Порядок обчислення земельного податку 11.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. 11.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. 11.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. 11.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. У разі зміни протягом року об’єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни. 11.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником — починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності. У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності. Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним). 11.6. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо: розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку; права на користування пільгою із сплати податку; розміру ставки податку; нарахованої суми податку. У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним)". 11.7. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб: 1) у рівних частинах — якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; 2) пропорційно належній частці кожної особи — якщо будівля перебуває у спільній частковій власності; 3) пропорційно належній частці кожної особи — якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території. 11.8. Юридична особа зменшує податкові зобов’язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 цього Кодексу за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи. Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов’язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату. 12. Строк сплати земельного податку 12.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році. 12.2. Облік фізичних осіб — платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня. 12.3. Податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця. 12.4. Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця. 12.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу. 12.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку. 12.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин). 12.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно 13. Орендна плата 13.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни. Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики. Договір оренди земель державної та комунальної власності укладається за типовою формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України. 13.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. 13.3. Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. 13.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. 13.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: 13.5.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території; 13.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки; 13.5.3. не може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у підпункті 13.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах: • для земель сільськогосподарського призначення – 9 % нормативної грошової оцінки; • для категорії земель комерційного використання — 6 % нормативної грошової оцінки; • для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об’єктів енергетики – 12 % нормативної грошової оцінки; • для громадського призначення – 5 % нормативної грошової оцінки; • для транспорту і зв’язку — 8 % нормативної грошової оцінки; • для інших категорій земель – 5 % нормативної грошової оцінки. 13.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати. 13.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог пунктів 10 – 12, цього Положення. 14. Індексація нормативної грошової оцінки земель 14.1. Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок. 14.2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = І : 100, де І — індекс споживчих цін за попередній рік. У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115. Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель. 14.3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель. 15. Відповідальність за порушення податкового законодавства та контроль податкових органів 15.1. Платники земельного податку та їх посадові особи несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу та інших законів України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум земельного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій. 15.2. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння земельного податку здійснюється органами державної фіскальної служби.
Категорія: 3 квартал2012 | Додав: admin (14.07.2017)
Переглядів: 164 | Теги: ставки податку, збори, податки | Рейтинг: 0.0/0
Схожі матеріали
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]